Selkokielinen info
Suomipop Festivaali järjestetään 10.-12.7.2025 Jyväskylässä Lutakonaukiolla.
Lippuja Suomipop Festivaaleille myy:
Tiketti
Lippu.fi
Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi.
VIP-lipun ostamalla pääsee tapahtuman VIP-alueelle. VIP-alueella on esimerkiksi oma WC. VIP-lippuun kuuluu myös yksi ruokailu päivässä. VIP-lippu vaihdetaan rannekkeeksi ja VIP-passiksi.
Rannekkeet ja passit ovat henkilökohtaisia. Kadonneita tai rikki menneitä rannekkeita ei korvata.
Tapahtuma on vain täysi-ikäisille. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.
Festivaali kestää kolme päivää. Kaikki esiintyjät ja aikataulun löydät täältä.
Tapahtuma-alueella on myös paljon muuta ohjelmaa ja tekemistä.
Suomipop Festivaali järjestetään Jyväskylässä Lutakonaukiolla. Osoite on Lutakonaukio 1, 40100 Jyväskylä.
Festivaalialue on lähellä Jyväskylän Matkakeskusta. Tapahtuman porttien lähelle ei voi ajaa autolla tai taksilla. Lähin taksitolppa sijaitsee Piippukadun päässä.
Tapahtumalla ei ole omaa parkkipaikkaa.
Suomipop Festivaalilla ei ole leirintäaluetta tai muuta omaa majoitusta. Lähellä on useita eri hotelleja.
Jyväskylästä majoitusta voi etsiä Visit Jyväskylä -sivustolta.
Festivaalialueelle ei saa tuoda:
- pulloja, purkkeja, tölkkejä
- sateenvarjoja
- retkituoleja
- minkäänlaisia juomia. Tyhjä 0,5 litran läpinäkyvä muovipullo on sallittu vesipulloksi.
- lemmikkejä
- minkäänlaisia aseita, räjähteitä, ilotulitteita, laserpointereita, spraymaaleja jne.
- oransseja tai keltaisia vaatteita, jotka muistuttavat järjestyksenvalvojien vaatteita
- järjestelmäkameraa, videokameraa tai selfiekeppiä
- omia kaiuttimia
- dronelennokkeja
- omia radiopuhelimia
- polkupyöriä, skeittilautoja, potkulautoja, sähkömopoja tai sähköpotkulautoja
Haluamme tehdä aina vastuullisia ja turvallisia tapahtumia. Siksi haluamme huolehtia ympäristöstä ja ihmisistä. Suomipop Festivaalilla ei hyväksytä syrjintää. Tapahtumaan saa tulla juuri sellaisena kuin on. Festivaali on kaikille turvallinen tapahtuma.
Tapahtumassa kierrätetään roskat. Pyrimme joka vuosi vähentämään tapahtumasta aiheutuvia päästöjä.
Kysymyksiä voi laittaa sähköpostilla: tapahtumat@nelonenmedia.fi .