Selkokielinen info

Suomipop Festivaalit järjestetään 15.–17. heinäkuuta 2021. Tapahtuma kestää kolme päivää. Se järjestetään Jyväskylässä Lutakonaukiolla. Suomipop Festivaalit järjestetään tänä vuonna poikkeusjärjestelyin. Se tarkoittaa, että tapahtumassa yleisön määrää on rajoitettu. Tämän vuoksi lippuja on myynnissä vain rajoitettu määrä.

Tapahtuma on vain täysi-ikäisille. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi

  • passilla,
  • ajokortilla tai
  • kuvallisella henkilökortilla.

Koko tapahtuma-alue on anniskelualuetta. Alueelle ei saa tuoda omia alkoholijuomia. Tapahtumassa on kaksi narikkaa. Narikan hinta on 3 euroa. VIP-asiakkaille narikka on ilmainen.

LIPUT

Lipun tapahtumaan voi ostaa täältä. Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi. Suomipop Festivaaleille myydään myös VIP –lippu. Se sisältää pääsyn festivaalialueelle, sekä VIP-alueelle. VIP-liput vaihdetaan rannekkeiksi sekä passiksi. Rannekkeet ja passit ovat henkilökohtaisia. Emme korvaa kadonneita tai rikki menneitä rannekkeita ja passeja.

OHJELMA

Tapahtuman esiintyjät on julkaistu. Tänä kesänä festivaaleilla esiintyy esimerkiksi:

  • Elastinen
  • Sanni
  • Antti Tuisku
  • Lauri Tähkä

Tarkempi aikataulu tiedotetaan lähiaikoina. Kaikki tapahtuman esiintyjät on lueteltu täällä.

TERVEYSTURVALLISUUS

Jokaisen terveys sekä turvallisuus on meille tärkeää. Haluamme, että tapahtuma on turvallinen kaikille. Suunnittelemme tapahtuman yhdessä viranomaisten kanssa. Noudatamme ajankohtaisia ohjeistuksia. Tapahtumassa yleisön määrää on rajoitettu.

Saavu tapahtumaan vain terveenä. Huolehdi juhliessa hyvästä käsihygieniasta. Käsidesiä on saatavilla runsaasti. Tapahtuma-alueella on käsien pesemiseen tarkoitettuja pisteitä. Leirinnässä on myös mahdollisuus käsien pesemiseen. Lisäksi leirinnässä on käsidesiä.

Käytä maskia tapahtumassa. Maskeja voi myös ostaa tapahtumasta. Maskeille on omat roskikset. Muista pitää riittävät turvavälit muihin ihmisiin.

Alueen siivousta on tehostettu. Pinnat desinfioidaan 1-2 tunnin välein. Tule tapahtumaan vain terveenä! Me kerromme lisää turvallisuudesta lähempänä tapahtumaa.

LIPUN SIIRTO JA PALAUTUS

Onko sinulla jo lippu, mutta et halua tulla tapahtumaan? Voit siirtää lippusi ensivuoteen 2022. Tai voit palauttaa lipun ja saada rahat takaisin. Nämä muutokset täytyy tehdä 20.6.2021 kello 23:59 mennessä. Tee lipun muutokset siellä lippukaupassa, mistä olet ostanut pääsylippusi. Vuoden 2020 lippu käy sellaisenaan myös tänä vuonna.

SAAPUMINEN

Festivaalilla ei ole omaa pysäköintialuetta. Tapahtuma-alue sijaitsee Jyväskylän keskustan lähellä. Jyväskylän Matkakeskukselta on matkaa tapahtuma-alueelle vain 300 metriä. Keskustan Kävelykadulta on matkaa 600 metriä. Tapahtuma-alueen alapuolella on P-Paviljonki 1 –parkkihalli. Siitä on matkaa alueelle vain 50 metriä.

ESTEETTÖMYYS

Jos tarvitset avustajaa tapahtumiin, avustaja pääsee ilmaiseksi sisään. Festivaalialue on asfalttia, ja se on helppokulkuista. Pyörätuolilla liikkuville on rakennettu pyörätuolikatsomo. Alueella on useita inva wc-tiloja.  

MAJOITUS

 Tapahtumassa ei ole leirintäaluetta telttailijoille tai matkailuautoille. Tapahtuma-alueen lähellä on useita hotelleja.

VASTUULLISUUS

Olemme tehneet työtä vastuullisten tapahtumien eteen. Arvostamme turvallisuutta, ekologisuutta ja paikallisuutta. Suomipop festivaalit ovat turvallisia ja saavutettavia tapahtumia. Meille on tärkeää myös puhdas ympäristö. Tavoitteena on olla hiilineutraali tapahtuma. Suomipop Festivaalit tukevat myös paikallisuutta.

Kysymyksiä tapahtumasta voi laittaa sähköpostiin osoitteeseen: tapahtumat@nelonenmedia.fi .

Yhteistyökumppanit