Selkokielinen info

Suomipop Festivaalit järjestetään 14.–16. heinäkuuta 2022. Tapahtuma kestää kolme päivää. Se järjestetään Jyväskylässä Lutakonaukiolla.

Tapahtuma on vain täysi-ikäisille. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi

  • passilla,
  • ajokortilla tai
  • kuvallisella henkilökortilla.

Koko tapahtuma-alue on anniskelualuetta. Alueelle ei saa tuoda omia alkoholijuomia. Tapahtumassa on kaksi narikkaa. Narikan hinta on 4 euroa. VIP-asiakkaille narikka on ilmainen.

LIPUT

Lipun tapahtumaan voi ostaa täältä. Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi. Suomipop Festivaaleille myydään myös VIP –lippuja. Se sisältää pääsyn festivaalialueelle, sekä VIP-alueelle. VIP-liput vaihdetaan rannekkeiksi sekä passiksi. Rannekkeet ja passit ovat henkilökohtaisia. Emme korvaa kadonneita tai rikki menneitä rannekkeita ja passeja.

OHJELMA

Tapahtuman päiväkohtainen ohjelma on julkaistu ja festivaaleilla esiintyy muun muassa Tehosekoitin sekä Anna Puu.

Tarkempi aikataulu tiedotetaan lähiaikoina. Kaikki tapahtuman esiintyjät on lueteltu täällä.

TERVEYSTURVALLISUUS

Jokaisen terveys sekä turvallisuus on meille tärkeää. Haluamme, että tapahtuma on turvallinen kaikille. Suunnittelemme tapahtuman yhdessä viranomaisten kanssa. Noudatamme ajankohtaisia ohjeistuksia.

Saavu tapahtumaan vain terveenä. Huolehdi juhliessa hyvästä käsihygieniasta. Käsidesiä on saatavilla runsaasti. Tapahtuma-alueella on käsien pesemiseen tarkoitettuja pisteitä.

Alueen siivousta on tehostettu. Pinnat desinfioidaan 1-2 tunnin välein. Tule tapahtumaan vain terveenä! Me kerromme lisää turvallisuudesta lähempänä tapahtumaa.

SAAPUMINEN

Festivaalilla ei ole omaa pysäköintialuetta. Tapahtuma-alue sijaitsee Jyväskylän keskustan lähellä. Jyväskylän Matkakeskukselta on matkaa tapahtuma-alueelle vain 300 metriä. Keskustan Kävelykadulta on matkaa 600 metriä. Tapahtuma-alueen alapuolella on P-Paviljonki 1 –parkkihalli ja P-Paviljonki 2 –parkkihalli. Siitä on matkaa alueelle vain 50 metriä.

ESTEETTÖMYYS

Jos tarvitset avustajaa tapahtumiin, avustaja pääsee ilmaiseksi sisään. Festivaalialue on asfalttia, ja se on helppokulkuista. Pyörätuolilla liikkuville on rakennettu pyörätuolikatsomo. Alueella on useita inva wc-tiloja.  

MAJOITUS

 Tapahtumassa ei ole leirintäaluetta telttailijoille tai matkailuautoille. Tapahtuma-alueen lähellä on useita hotelleja.

VASTUULLISUUS

Olemme tehneet työtä vastuullisten tapahtumien eteen. Arvostamme turvallisuutta, ekologisuutta ja paikallisuutta. Suomipop festivaalit ovat turvallisia ja saavutettavia tapahtumia. Meille on tärkeää myös puhdas ympäristö. Tavoitteena on olla hiilineutraali tapahtuma. Suomipop Festivaalit tukevat myös paikallisuutta.

Kysymyksiä tapahtumasta voi laittaa sähköpostiin osoitteeseen: tapahtumat@nelonenmedia.fi .

Yhteistyökumppanit