Selkokielinen info
Suomipop Festivaali järjestetään 9.-11.7.2026 Jyväskylässä Lutakonaukiolla.
- Jyväskylän Suomipop festivaali on 9.-11.7.2026.
- Paikka on Lutakonaukio Jyväskylässä.
- Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi.
- Tapahtuma on vain täysi-ikäisille.
- Festivaali kestää kolme päivää.
- Kaikki esiintyjät ja aikataulun löydät täältä.
- Alueella on myös muuta ohjelmaa.
- Tapahtuman osoite on Lutakonaukio 1, 40100 Jyväskylä.
- Tapahtuman porttien lähelle ei voi ajaa autolla tai taksilla.
- Tapahtumalla ei ole omaa parkkipaikkaa.
- Lähin taksitolppa sijaitsee Piippukadun päässä.
- Suomipop Festivaalilla ei ole leirintäalueitta tai muuta omaa majoitusta.
- Lähellä on useita eri hotelleja.
- Jyväskylästä voit etsiä majoitusta Visit Jyväskylä -sivustolta.
Festivaalialueelle ei saa tuoda:
- pulloja, purkkeja, tölkkejä
- sateenvarjoja
- retkituoleja
- minkäänlaisia juomia. Tyhjä 0,5 litran läpinäkyvä muovipullo on sallittu vesipulloksi.
- lemmikkejä
- minkäänlaisia aseita, räjähteitä, ilotulitteita, laserpointereita, spraymaaleja jne.
- oransseja tai keltaisia vaatteita, jotka muistuttavat järjestyksenvalvojien vaatteita
- järjestelmäkameraa, videokameraa tai selfiekeppiä
- omia kaiuttimia
- dronelennokkeja
- omia radiopuhelimia
- polkupyöriä, skeittilautoja, potkulautoja, sähkömopoja tai sähköpotkulautoja
- Avustaja pääsee tapahtumaan maksutta.
- Avustettava ja avustaja tulevat sisään samaan aikaan.
- Avustaja saa rannekkeen.
- Jos sinulla on VIP-lippu, avustaja pääsee myös VIP-alueelle.
- Alueella on inva-WC.
Vastuullisuus:
- Haluamme aina tehdä vastuullisia ja turvallisia tapahtumia.
- Haluamme huolehtia ympäristöstä ja ihmisistä.
- Suomipop Festivaalilla ei hyväksytä syrjintää.
- Tapahtumaan saa tulla juuri sellaisena kuin on.
- Festivaali on kaikille turvallinen tapahtuma.
- Tapahtumassa kierrätetään roskat.
Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla: tapahtumat@nelonenmedia.fi